فروشگاه تی تی اِس
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات متداول

– از کجا بفهمم کالایی در فروشگاه تی تی اِس موجود است؟
وب سایت تی تی اِس برای راحتی و امکان ارائه خدماتی بهتر، بصورت هوشمند طراحی شده است لذا تمامی محصولات ثبت شده در فروشگاه، از طریق موجودی انبار بررسی و در زمان مشاهده صفحه مربوط به آن محصول میتوان موجود یا ناموجود بودن کالای مربوطه را مشاهده بفرمایید .
بطور معمول، تمام کالاهایی که در وب سایت تی تی اِس tts-group.ir امکان ثبت سفارش آنها امکانپذیر باشد، بعنوان کالای موجود در انبار، ثبت و به مشتری ارسال خواهد شد. ولی به دلیل حجم بالای سفارشات و تعداد بالای محصولات در سایت و یا مشکلات فنی سایت، گاها امکان به روز رسانی لحظه ای همه محصولات وجود ندارد و با توجه به موجود بودن محصول انتخابی در سایت، مشتری صورتحساب خود را پرداخت میکند . در این مرحله همکاران ما در کمترین زمان پس از ثبت و به جریان افتادن سفارش خرید، وضعیت موجودی انبار را بررسی کرده و در صورت ناموجود بودن محصول، وجه واریزی را بطور کامل به مشتری برمیگرداند.

به این خاطر اولین مرحله خرید از سایت تی تی اِس tts-group.ir، درخواست استعلام موجودی و قیمت از طریق یکی از بخشهای ارتباطی زیر است.

  1. از طریق تیکت در پنل کاربری ( نیازمند ثبت نام در سایت و ورود به پنل کاربری خود ): ورود به بخش تیکت های پشتیبانی
  2. از طریق ارتباط تلفنی با شماره ۶۵۶۱۲۶۴۲ (۰۲۱) کارشناسان بخش تاسیسات
  3. از طریق واتساپ به شماره ۰۹۲۲۳۸۱۳۲۴۷ ( بصورت پیام متنی/صوتی )
  4. از طریق چت آنلاین در سایت ( بزودی )

– آیا برای خرید از فروشگاه شرکت تی تی اِس، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله – عضویت در سایت
پس از عضویت، سفارش خود را به راحتی و طبق روال انجام دهید. البته با عضویت در سایت علاوه بر آنکه از جشنواره ها و تخفیف ها اطلاع پیدا می کنید، می توانید از سایر مزایا و امتیازات این عضویت نیز بهره مند گردید.

– آیا قیمتهای سایت به روز است؟
ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد. با این حال میتوانید جهت آگاهی از آخرین قیمت و موجودی تنها لازمست از طریق یکی از روشهای بالا با ما در ارتباط باشید.

– آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟
بله – با عضویت در سایت، شما یکی از اعضای باشگاه مشتریان ما خواهید شد . در جشنواره های باشگاه مشتریان، کالاهای دارای تخفیف درج شده اند.
ضمنا قیمت گذاری کالاها در این فروشگاه بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد.

– آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
بله ولی معمولا خرید حضوری بیشتر توسط کارشناسان پروژه ها و شرکتها صورت میگیرد.

– آیا امکان رویت کالا قبل از خرید وجود دارد؟
معمولا به دلیل ماهیت کاری فروشگاه های اینترنتی، امکان رویت کالاها از نزدیک وجود ندارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات، ویژگیها و تصویر واضح آنها در وب سایت تی تی اِس قرار داده شده که مشتریان به کمک آنها می توانند به سادگی خرید خود را انجام دهند.

– آیا می توانم کالا را درب شرکت تحویل بگیرم؟
خیر –

– آیا امکان دریافت پیش فاکتور وجود دارد؟
بله ، صدور پیش فاکتور هم اکنون در سبد خرید شما فعال شده است . برای مثال ارائه پیش فاکتور صرفا برای خرید کالاهای مورد نیاز شرکت ها و پروژه های ساختمانی و تاسیساتی صورت میگیرد . در هر صورت پس از انتخاب محصول مورد نظر و ثبت آن، با ورود به صفحه تسویه حساب، نحوه پرداخت را گزینه

– آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه تی تی اِس خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟
بله، با قید این مطلب در قسمت توضیحات صورتحساب خود به هنگام پرداخت صورتحساب میتوانید عنوان کنید که سفارش، تحویل شخص دیگر داده شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد.

– از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
از بخش پیگیری سفارش در پنل کاربری خود . اینجا را کلیک کنید

– ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.

– می‏‌توانم سفارش خریدم را تلفنی ثبت کنم؟
بطور کلی معمولا به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش و همچنین بهره مندی از مزایای استفاده پشتیبانی اینترنتی ، پیشنهاد می‌کنیم سفارشات خرید خود را بصورت اینترنتی ثبت فرمائید، اما در موارد خاص نیز می‌توانید بصورت تلفنی تماس گرفته و خرید خود را ثبت یا به انجام برسانید.

– برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟
کارشناسان ما تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس از طریق هر یک از راههای ارتباطی ( تیکت، تماس تلفنی، ایمیل، واتساپ ) با کارشناسان، سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.

– آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت تی تی اِس امن است؟
شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت تی تی اِس ( tts-group.ir ) ، وارد درگاه امن بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت امن آن بانک، وجه خود را پرداخت می نمایید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

– آیا سفارشاتی که از طریق پست یا باربری ارسال میشوند، کالا را تا داخل ساختمان نیز حمل میکنند؟ یا وظیفه حمل کالا فقط تا جلوی درب منزل است؟

خیر – هر شرکت حمل و نقلی (اعم از پیک، پست، باربری، وانت و …) که کالا بواسطه آن برای مشتریان ارسال شود وظیفه دارند کالا را تا جلوی درب ساختمان حمل کنند. حمل در داخل طبقات و واحدها باید با هماهنگی قبلی صورت بگیرد ضمن اینکه شامل هزینه جداگانه هم میشود.